Elifsvl merhaba geçmiş olsun hangi hastaneye gidiyorsunuz. Biz de uzun süredir alerjik durumlar yaşıyoruz ve bulunamadı neye olduğu. Şehir hastanesinde cilt testi yapıldı 5 aylıkken bir şey çıkmadı. Ama vücudu egzamalı ve aşırı gazlı bir bebekti. Doktorlar atopik dermatit dedi krem verdi sürekli. Süt süt ürünleri
Diyeti yaptım yine sonuç alamadım ve diyet yaptığım için doktorlardan ayrıca azar işittim. Kremler vs eğzamamız geçti ama şuan yine kızarıklıklar var doktor alores şurup verdi 5 gün kullandık bıraktık. Ama esas sorun ne bilmiyorum 😔