meeerve @ylmzebr 3 hafta eksik hesaplayacaksınız yani 40 hafta üzerinden hesaplanıyor ama sizin 37 de doğmuş zaten düzeltilmiş olarak hesaplamanıza gerek var mı bilmiyorum