Çok yakınımdaki biri bana dedi ki “ okula gitmeye başlayandan beri çocuğun sürekli seni özlüyor gözünün içindeki gülümseme gitmiş. ” bu bana çok dokundu kızım 3 yaşında kreşe gidiyor 4 aydır bende işe başladım keyfimizden yollamıyoruz okula. Sizin de düşünceleriniz bu yönde mi gerçekten çocuklar annelerini özleyip eskisi gibi şen şakrak değiller mi ?