Sevim125 ben bır cok gaz damlasını kullanıp care bulamayınca doktorumuz bunu verdı surubunu ama. Aynı anda relactaz ve bıogaıa da kullanıyordum yanı ucunu aynı anda. Kolık bır oglum var malesef. Dkktoru hemen aradım tabı asla uyumayan cocuk 2 saattır uyanmadı dıye rahatlayan bebek uyur normal olan bebegın uyuması sancısınoldugu ıcın uyuyamıyordu dedı ama zaten bır kac gun sonra vucudu alıstı ve okadar uyumadı ama gercekten guzel bır urun kullanmanızı onerıeım