Kızlar bebeğim 4.ayina girdikten sonra doktorumuz demir damlası başlattı. (Sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum ) ocean marka
kullaniyoruz şuan .
Ama bu damlaya başladıktan sonra huyuzsuz uyumayan vs değişik refleks veren bi bebek oldu
4ay atağı diye düşünüyordum ama bir kaç gündür damlayı kestim baktım çocuk düzelmeye başladı aranızda bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı yada aynı şeyi yaşayan