mom97X Kızlar şu an 8. ay atağı yaşıyorum çok kötü şekilde … Ben Google’da araştırırken denk geldim de burda sormak istedim; 9. Ay atağı da mı var ayriyeten ??? Eğer varsa birazdan kendimi balkondan atmayı düşünüyorum da.. 🙃
svncgldgn mom97X çocuk kendini ifade etmeye başlayana kadar hep ataklar var sonra da sendromları başlıyor malesef böyle iyi haber zamanla alışıyor insan