alparslanmomy 3 aylık hamile olanın cinsiyet belli olur mu? Doktor cinsiyet görüyorum burada sanki diyerek cinsiyeti erkek dedi . Sizce değişir mi ?
ada00 alparslanmomy benim doktorum 11+2 de net erkek dedi oğlum oldu , Uygun pozisyon yakaladiysa yanılma payı olmuyor
FtsCvlk Irmakk1 ya bana da tam tersini söylemişlerdir kızıma hamileyken. Kordonla karıştırılabilir ama kızda öyle bir durum yok diye.
alparslanmomy FtsCvlk evet işte benimde aklım karıştı. Kordonla karıştırılabiliyor çünkü. Arkadaşıma erkek görünüyor demişlerdi 5aydan sonra kız oldu . Böyle olabilir mi acaba?
FtsCvlk alparslanmomy bize doktor kız demişti sonra fetal DNA yaptırdık doğruluğu onaylandı. Üstüne birde detaylı ultrasona gidince artık dedik tamam değişme şansı yok 😂
minikpapatya18 Benim bebeğim 11 haftalikken doktor söylemişti 17. Haftaya kadarki her kontrol de gene söyledi 17 de kesin artık değişmez dedi ama doguma kadar gene her kontrolde hep kız bebek sağ vs rutin söylüyordu aynı kelimeleri ve bir kızım oldu 🥰