demirts benim kızım 11 aylıkken geçirmişti 2 gün önce yine geçirdi 😭 evet aslında öyle düşünüyoruz ama almanyadauız nurdakiler enfeksiyon yok dedi… benim kızımın ateşi çok da yükselmiyor zaten. İlk havalesinde 37,5tu diğerinde de 38,5 😢 ufak bir Ateş bile tetikliyor hemen. Amiiin. Tabbin bütün çocukları korusun çok zor