ada00 manzaramistanbul benim kese yuvarlakti oğlum oldu bence keseye fasülye yuvarlak alakası yok,ama şunu çok duydum diğer hamilelikten farklı geçerse cinsiyet farklı oluyor diyorlar mide bulantısı,aserme vs gibi
manzaramistanbul stillwasser ya bazı insanlar burada tahmin yapıyor bende merak ettim sorayım dedim gerçeklik payı yok ama merak işte 🤣
Perii0 stillwasser kese şekli yuvarlak olunca çoğunlukla kız fasulye şeklinde olursa erkek oluyor çoğu böyle yani herkeste aynı olmayabiliyo tahmin yürütüm bende sadece kessin bşy demiyorum
suheyla92 ada00 onla da alakasi yok annem iki kiz bir oglan dogurdum hepsinin hamileligi birbirinden farkliydi der
suheyla92 manzaramistanbul bana ilk haftalarda dr kiz gibi demisti 15.haftada erkek oldugunu ogrendik yani dr bile anlayamıyor kim nasil anlasin. Saglikla gelsin bebisiniz
zeynepkanat Kese şekline göre yorum yapamıcam ama kesenin bulunduğu yere göre bebeğin erkek canım bende tuttu