Ftm35 valla bdn 2 senedir burdayim hala alisamadim sirinyerden sonra burasi bana degisik geldi insallah kisa zamanda tasinmayo dusunuyoruz cunku cocuk buyutmek icin cokta guzel biyer degil.cocugun sosyallesmesi acisindan falan iyi bi yer degil burasi bence