sunshine48 Hangi marka önerirsiniz bende kiwinin elektrikli normal pompası var ama elimle tutmam gerekiyor bebeğime tek bakıyorum oda kucakta duruyor genelde o yüzden sütü kalmıyor meme reddi var sağarak veritorum
sunshine48 mutlukoala sızdırma yapıyor mu genelde giyilebilirlerde o problem oluyormuş emzirme sütyeni ile iyi tutar mı
meltemm0101 sunshine48 bende hem lansinoh hem bebebao var lansinoh çekim gücü iyi ama sızdırma yapıyor maalesef bebebao da herhangi bi sıkıntı yok bilginiz olsun
mutlukoala sunshine48 emzirme sütyeni askısı falan var da hiç öyle kullanmaya gerek bile duymadım sütyen pedli atletlerin içine koyuyorum
meltemm0101 sunshine48 evet ben indirimde almıştım ama sonradan açıkçası pişman oldum sızdırma yapması çok kötü oldu bebebao dan memnunum hiç sızdırmadı bu zamana kadar sağarak veriyorum bende