sadmomy benim bebeğim influenza oldu 20 günde ancak geçti. Sürekli burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratörle kendim çekiyordum dolu dolu geliyordu rahatlıyordu. Postuna drenaj yazın nete onu yapıyordum sık sık günde 6 8 kez. Çoğu kez mama içtikten sonra kusup balgamini atıyordu. Ateş için düzenli 4 5 gün sabah akşam calpol verdim. Agrusi vardı haali yoktu çocuğun. Öksürük içinde birkaç gün buhar verdim. Sonrasi öksürük devam etti ben buhar verdikçe daha çok boğuluyordu. O şekilde atlattık. Tabi bir de antibiyotik ile ancak geçti.