gokkusveannesi Kızlar selam bebeğim 2 buçuk aylıkken ilk adetimi oldum şu an 4 aylık tekrar olmadım bu arada emziriyorum, gebelikten önce çok düzenli adet olurdum şu an böyle olması normal mi
balyavrum gokkusveannesi Bende iki aylıkken oldum. Adet miydi ama bilmiyorum. Sonrasında bebeğim 5 aylıkken adet oldum belirti oldu zaten sancı, ağrı falan, ¾ gün sürdü.