zeyneppyagmur Kızlar bebeğime idrar tahlili vermem lazim ama torbayı tutturamiyorum basit yöntemi var mı acaba bildiğiniz ya kaçıncı torba bu sayamadim :(
Aklimideliricem Bende çok zorlanmıştım en son poşeti taktım bezini bağladım giydirmedim sürekli baktım yapar yapmaz aldım
Nisadfoc zeyneppyagmur çok sık veriyoruz biz , torbayı takınca bezini takmayın alt pijamasını giydirin anca öyle becerebiliyoruz biz.