minnakbiri Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 ay 9 günlük sağ taraf 59.55 sol 60.50 çıktı kalça ultrasonunda.Doktor 1 ay sonra tekrar bakalım büyük ihtimalle düzelir dedi bir tedavi uygulamadı var mı başına gelen ?
papatya_18 minnakbiri bizimde böyle oldu sonra doktoru önümüzdeki ay başka drye çektirelim ultrasonu dedi baktırdık hiç bişey çıkmadı. Duyduğum için sadece çift bez yapmıştım sonra drsi biley demedi diye yapmadım düzelmiş veya ilk çeken yanlış çekti bilmiyorum artık
minnakbiri ozlemoyman bana hiç çift bez falan demedi doktor ben de kullanayım bari her bez değiştirmede yaptınız mı yoksa günde belli bir saat mi
ozlemoyman minnakbiri sürekli olarak kullandım zor değil hatta bez değiştirirken üsttekini çekince yeni bez hazır olması pratiklik bile sağladı bence de tekrar ultrasona bi girin sorun çıkarsa içiniz rahat etsin diye çift bez kullanın önemli olan bacakların daha ayrık durması benim de içim rahat değildi şükür iyi çıktı
minnakbiri papatya_18 bizim de çeken kişi biraz gergindi bilmiyorum yanlış mı çekti.Doktor çok nadir düzelmeyen var bir şey yapmaya gerek yok dedi ama endişelendim
papatya_18 minnakbiri bence farklı bir doktora daha çektirin içinizde şüphe kalmasın biz 2 aylıkken birde 3 aylıkken çektirdik ama o 1 ay içim içimi yedi. Hiç bişey de yokmuş durduk yere panik yaptık. Sağ 51.63 sol 53.65 di