barbiee_ Gündüz uykuları düzenliydi şimdi uyumuyor uyuyor yatağına koyuyorum geri uyanıyor atak falan mı var ya
BordoHuniliAnne barbiee_ yavaştan 2 yaş sendromu geliyor benim de 19 aylık oğlum var Yani gündüz uykularını bırakacak gibi, gece uykuları uzadı gündüzler varla yok arası gibi bir şey oldu, 3 yaşında kızım var o da bir, bir buçuk yaş arasında bırakmıştı.
barbiee_ uykusuzanne__ bitmiyor anam mahvoldum valla dün gece de zaten acayip korkuttular beni anlattım ya eşim gene gececi nasıl uyuyacaksam
barbiee_ uykusuzanne__ var da biraz uzak onun zaten işi başından aşkın o bana gel diyor ben evde durmak istiyorum ya düzenim daha iyi
BordoHuniliAnne barbiee_ bu zaman da yavaş yavaş belirtileri çıkar, çok şükür şuanlık gece uykuları iyi 🤲🏻