İyi akşamlar kızlar. Oğlum 6 aylık 2 tane dişi var ve göğsümü ısırmaya başladı.. duyuyordum sağdan soldan ama bu kadar can acıttığını tahmin etmiyordum 😥 aslında ikinci çocuğum bu ama kızım ilk dişini 9 aylıkken patlatmıştı ve 1 yaşında da emzirmeyi bırakmıştım zaten. Onda hiç bu problemi yaşamadım yani. Ne yapmam gerekiyor, var mıdır bir taktiği çözümü ? 🤨