Aşırı susuyorum günlük dört litre gibi içiyorum zararlı olduğunu söylüyorlar bu konuda bilgisi olan ya da bu kadar su içen var mı motivasyon mataralarından günde iki tane bitiriyorum aşırı susuyorum su içmezsem iki litre de yeterli gelmiyor öğlene kadar bitmiş oluyor iki litre az az içsem dahi sürekli su içme isteği geliyor