Selam arkadaşlar bugün kızımı kalça ultrasonu için hastaneye getirdim
Sağ alfa açıcı …56 Beta açısı 58
Sol alfaa açısı 64 ..beta açısı 51
Çıktı
Sonuç : Sağ GRAF tip 2a kalça.1 ay sonra usg.
Doktor bir ay sonra tekrardan gelin dedi çok fark var mı ben anlamadım böyle sonuçu olanları neler yaptı bazıları çift bez kullanmış bana öyle bir şey kullan da demedi %90 düzelir dedi ?