Annesi23 eses123 ay yaptırın mutlaka o ledlerden illallah ettik artık sürekli patlıyo değiştirmek zor pes edip ortadaki avizeyi kullanıyorum en azından
Elika00 eses123 biz yaptırdık avize boşa yaptırmışız 5 senedir hiç kullanmadık. Ledlerde sorun yaşarsanız kaliyeşi led taktırın hiçbirşey olmuyor biz kullanıyoruz bu yaz avizeleri iptal ettiricez. Asma led olunca avize güzel de durmuyor bence
zarifbirhanim eses123 avize görüntusunu seviyorum bence yaptırın. Ama avize takılan yerlere yapılan yuvarlak alcı göbekleri beğenmiyorum demode görünüyor, bence göbeksiz yaptırın
NariNariKiminYari eses123 bence yaptırmayın avize kötü duruyor benim asma tavanda hem spot hem led var fazlasıyla aydınlatıyor
NariNariKiminYari eses123 bizim bütün ev bu şekilde kesinlikle çok memnunum elektrik faturasınıda etkilediğini fark ettik daha az geliyor. Spotları beyaz ledi sarı ışık seçerseniz iki opsiyonunuz olmuş olur