benikicocukluanne
Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun güzel anne.. Aynı yollardan aynı sorulardan aynı vicdan azabından geçtim asla yalnız değilsin öncelikle bunu bil. Sormadığım doktor, okumadığım makale, yapay zeka aklına ne gelirse hepsinde araştırdım. Elimizde değil,bu illeti yaşamayan bilmez. Çocuğumu bakamaycak duruma geldim ben. Bi sabah kalktığımda artık mecalim kalmadığını farkettim ve o gün doktora gittim iyi ki gittim. Doktora gidene kadar neler denedim psikologlar, melisa çayları.. Olmuyor işte. Doktora ağlayarak bebeğimi emziriyorum bıraktirmak istemiyorum dedim. Bu ilacı kullanan ilk biz değiliz son da olmayacak. Evet süte geçiyor ama ℅1-2 ona hiç bir zarar vermiyor. Allah’a şükür emzirdim hiçbir şey olmadı. Rabbime sonsuz hamd olsun o kötü günler geride kaldı.. Ben 6 ay boyunca 25 mg kullandım emzirdim 15 gün önce 50 mg geçtim şuan sadece gece emiyor.