Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık olmak üzere ama uykudan uyanırken ve uykusundayken sürekli ikiniyor. Kakasini yapıyor gazını çıkarıyor ama ikinmaya devam ediyor. Yediğime içtiğime de dikkat ediyorum gaz damlasını kullansamda kullanmasamda aynı. Neden olabilir bu?