seziko zaten tazyikli olmasi da gazi artiriyor asla bitmiyor kesinlikle herhangi bir cay icmememi soyledi normal beslenme duzenimde devam ettim ve dik emzirdim kendiniz oturur vaziyet alip sonra yatiyorsunuz biraz hafif egimli bebegin gobegi sizin gobehinize gelecek sekilde bebek ustunuzde dik sekilde emziriyorsunuz ben boyle rahat ettim gazi da azalmisti kolik bebegim fakat 4.ay ataginda meme reddine yakalaninca dik emmek istemedi artik mecbur memeye dondurmek icin yatarak emzirmeye basladim zaten 5 .ayda anca duzene girdi tekrar ama aasla dik emmek istemiyor suanda ek gidaya basladigimiz icin onemi azaldi.
1). Sut artirici seylerden uzak durmak
2)dik emzirmek
3)stres yapmamak ve inancinizi kaybetmemek
4)tek memeyi emzirmek (1 saat) sonra ki ogun diger memeyi tekrar 1 saat burada onemli olan sey on sut geldigi icin kisa sureli emsirmeden kacinip bebegin yagli sutu almasini saglamak . On sut sulu ve sekerli olan sut o sebeple gaz artirici verimsiz sut bebek emebikdigi kadar once tek meneyi bosaltip sonra ki ogunde diger memeye gecip onu da tekrar bosalttirmak.