serros merhaba ben doğduğundan beri tekden hastanesi ahmet selim hasözlere götürüyorum gerek sıcak babacan tavrı olsun gerek ilgi alakası olsun her şeyiyle çok memnunum kızım 8 aylık oldu hiç pişman olmadım kaldı ki 2.5 aylıkken domuz gribi olmuştu kızım o halde hafif atlatmamıza yardımcı olmuştu ne zaman mesaj atsam anında dönüş yapıyor soru işareti bırakmıyor tavsiye ederim