annesininkurabiyesi hem etekli olan hem de pantolonlu olan ikisi de çok günlük casual kombinler, nişan töreni için uygun olmaz bence, tavır filan yapıyorsunuz gibi anlaşılır. Zaten o bilezik iki kombine de uygun değil, komik durur günlük kıyafetler ile ağır bir takı. Bence robadan şifon elbise bakın her ortamda kurtarıcı oluyor. Elbise ile bilezik olur. Bot yada çizme tercih etmeyin, topuklu stiletti tarzı daha şık durur, kış günü illa ki kapalı yerde olur bot çizme garip oluyor törende.