Bebeğim yedi aylık beşinci ayında meme reddi başladı ben yatarak emzirerek bu süreci zor da olsa yendim fakat bu sefer de ona alıştı hep yatarak emmek istiyor bu da bana zor oluyor gittiğim yerlerde bu şekilde emziremediğim için. (Belimde rahatsızlık var ayrıca) Şimdi normal oturarak emzirmeye çalışıyorum çok ağlıyor iki üç çekiyor kalkıyor. Böyle bir süreç yaşayan var mı alışır mı dersiniz ne yapmam lazım önerilerinize açığım