NurR ben 5 ci gün gittim kontrole o güne kadr gayet ıyıydım düzelmeye çalışan rahmime tekrar soktu ellerini Alttan baktı yani ve çatalda oturdum tabi canım yandı eve gittiğimde de aksama kadr ağladım 1 haftada yürüyemedim oturamadım hiç zorladı çünkü 😡 bşr daha çağırmadı herşey çok ıyı dedi zaten Cagırsada gitmezdim