Kızlar bebeğim 3 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum mama verme taraftarı değildim ama mecbur kaldım ilk 3 Gün sütüm gelmedi benim çok azdı sonra doktorum iğne yaptırdı o iğneden sonra süt kanallarım açıldı ve geldi fazla sütümü de hep sağıp buzluğa atıyordum bebeğim bir ara sarılık olmuştu doğum kilosunun da altına düştü zaten küçük doğmuştu doktor kontrolünde bebeğimin kilo alımı yavaş olduğu için mama ya devam edin dedi emmeden sonra mama da veriyoruz gecenlerde boğaz enfeksiyonu geçirdim sonrasında sütümün azaldığını hissettim sağım ı yaklaşık 2 aydır belki yapmıyorum suan da nezleyim gecen haftadan beri çok fena. Sütüm yok denecek kadar az bebeğim doymuyor emmeyle mama da veriyorum. Sütüm artsın diye ne tüketebilirim napabilirim sütümü geri getirmem lazım 😔