demir2606 5. ayda devletin yaptığı rutin aşısı yok ondan çağırmıyor, bana da 5. ayda gerek yok demişti, ama biz rota vurdurmak için gittik, gittiğimizde kilo boya bakıldı. 5. ayda izlem yok yani normalde, aşılar dışında sadece 3. ayda izlem için çağrılıyor. Ama siz kendi isteğiniz ile gidip boy kilo baktirmak isterseniz 3. 5. ayına bakmadan ölçerler zaten, şikayet edilecek bir şey yok bence, rutin uygulama bu şekilde her yerde