momytoo bence ben herseyimi dört dörtlük yapıyorum diyen anne nadirdir benimki 28 aylik nerdeyse 4 5 aydır belki daha fazla öğle uykusu uyumuyor gün içinde bi yemek yapıp ev süpürür silersem çok şükür diyorum benimkide hep kucak istiyor hiç inmek istemiyor, babasına da gitmiyor hep benim peşimde. Bazen dip köşe temizlemekte gerekiyor tv açıyorum, gün içinde de açıyorum hep oynamaktan etkinlik yapmaktan sıkılıyor, sıkıntıdan ağlıyor. Yaz olsa bahçede oynuyorduk ama kışın imkanlar el vermiyor. Tv izlerken eline oyun hamuru yada atıştırmalık bjseyler veriyorum o sırada x10 hızında işimi yapıyorum tek başına yeni nesil çocukları oyalamak zor herseyden sıkılıyorlar, herseyi atıp kırıyorlar, ağlama krizine giriyorlar 🤷♀️saldım artık ne istiyorsa onu yapıyoruz