Ben başlıyorum 4 yaşından beri yumurta yemiyorum. Sadece kek börek içinde yerim. Menemende dahi yumurta varsa aslaaa 🤢
Süt içtiğimi hiç hatırlamıyorum 5-10 yılda bir belki kakaolu 🤭
Yemeklerin içinde iri doğranmış pişmiş soğan ağzıma gelirse midem bulanır 🤢 ancak rendeleyip ya da minicik doğrayıp iyice pişirip kullaniyorum yemeklere.
Sizde durumlar ne😂