Merhaba arkadaşlar ben nebulizatör aldım çünkü çocuğum hastaydı kaç gün lakin dikkat ettim soğuk üflüyor bir tek bu normal mi bazıları soğuk bazıları sıcak mı üflüyor ben sıcak üfler Hani çocuğa tutarsam da hani sıcak buhar gelir diye düşünüyordum ama üşüyen çocuğa Bir de soğuk Bahar tutacakmış içine ilaç da katıyorum ama şu an sadece olayın nemlendirmek için su kattım bilemedim ki Ben mi yanlış yapıyorum Bir şeyleri teşekkürler kolay gelsin