Şu an oturduğum ev 2 + 1 dubleks net 51 metre² ufak bir ev üst katta rutubet sorunu var en üst kattayız, bizim yatak odamız yukarıda bebek odası ve salon aşağıda kalıyor, muhit olarak çok iyi sayılmayan bir yerde oturuyoruz çocuğun oyun oynayabileceği bir park ya da oyun oynayabileceği düzlük bir alan yok hep yokuş, henüz doğalgaz da gelmedi, bebeğim henüz 4.5 aylık maalesef ki bizimle yukarıda yağmur yağınca duvarları kabaran bir odada yatmak zorunda o havayı soluyor, mutfak da açık mutfak o yüzden her şeyi düzgünce pişiremiyoruz gönlümüzce küçücük bir salon olduğu için hemen koku sorunu oluyor. Yan komşularımız da cabası küçük çocukları var asla durmuyor 4-5 yaşlarında bebeğim onun sesinden uyuyamıyor hadi çocuğu anlarım ona bir şey demiyorum ama ailesi de çok sorunlu sorumsuz insanlar gece gündüz kapı çarpma bağırma çağırma sesleri çocukla asla ilgilenmiyorlar çocuk o yüzden zaten gürültü yapıyor oyun oynamıyor yani haliyle biz bile sıçrayarak uyanıyoruz uykudan bir de bebegimi düşünün. Çevre okullar da hiç temiz değil ileriye dönük düşündüğümüz zaman gönül rahatlığıyla gönderebileceğim bir okul yok. Buranın tek artısı bina 2018 yapımı yani altı yaşında. Bizim bulduğumuz ev ise daha nezih ve sakin bir semtte TOKİ binası ama 20 yaşında baktığınızda çevre temiz sakin düzlük çocuğun oyun oynayabileceği site içerisinde spor alanları ve oyun parkları var bisiklet paten vesaire gibi ileriye dönük sürebileceği kullanabileceği şeyler için alanı var ve okul olarak da hemen zaten dibimizde okul öncesi eğitim belediyeye ait hem de ilkokul var sadece aklımı kurcalayan burası 2005 yapımı yani 20 yaşında 90 metre² kapalı mutfaklı ara kat bir daire hem içi de son dönem evler gibi lüks şekilde tadilatı yapılmış. Siz olsaydınız 20 yaşında ama daha olanakları yüksek bir yere mi taşınırdınız yoksa daha genç ama böyle pürüzleri ol evde idare mi ederdiniz?