Melihaa06 Kızlar benim mantımın salça sosy yani salçası biraz çok gibi acımsı bi tat oluyo salçalı sosunda ypgun gibi böyle neden sizce anlatmak istedigimi tahmin ettiniz
oylesinebiri__ Melihaa06 salça koymuyorum üzerine pul biber kırmızı biberi tereyağıyla kızartıp döküyorum güzel oluyor salçalı sos ağır oluyor
balmilaveannesi Ben 2 yemek kaşığı tereyağını kızdırıp bir yemek kaşığı salçayı kavuruyorum gayet güzel oluyor
elmaelmaelma Melihaa06 margarinle hiç güzel olmaz. Tereyağ yoksa sıvıyağla yapın, margarinden daha iyidir. Ben salçalı sosu mantının üzerine değil suyuna yapıyorum, Kayseri mantısı öyle oluyor zaten.