fatma_6141 Arkadaslar kadınlara sac ekimi yapıyorlarmı cevrenizde yaptıran varmı benım yok hep erkeklerde bılıyorum tepe kısmımda acılma var ne yaptıysam olmuyor vitamınlerım iyi genetik birazda bilen yazarmı ya kafama cok taktım bu ara
Beri_34 fatma_6141 Sibel iğci’ye bir bakın instegramdan. Benım kardeşimin de tepesi hep döküldü kellik oluştu şimdi oraya gidiyor serum yapıyorlar masaj yapıp dha yeni başladı ama oda. Bende cuma günü prp işlemi için görüşmeye gidicem oraya değil ama başka bir yere . Bizim de genetik bi durum cildiyeye de randevum var aynı zman da şifa olur ınsalah
fatma_6141 Asyaveannesi04 sizce bende prp mı yaptırcam tepe bolgem cok acıldı dökülmem fazla ama kan tahlil hormonda sıkıntı yok
fatma_6141 Asyaveannesi04 gittim minoxil verdı ama oda hayat boyu kullanılıyormus uzun sürede göz tamsiyonu vs yapıyor hamılelikte kullanılmıyormus
kikiroz21 Beri_34 merhaba ben de bu hanımefendiyi araştırıyordum saç ekimi yapmadan vitaminle saç çıkardığı görünüyor. Kardeşiniz memnun kaldı mı?
kikiroz21 Beri_34 tüh ya üzüldüm bir sürü videosu var saç ekmeden saç çıkarıyoruz vitaminle falan. Boş muymuş
Beri_34 kikiroz21 beş 6 dakika süren bir tedavi düşünün yaglari başınıza sürüyorlar kendi yağlarını satıyorlar size şampuanını vallahi kaç seansta gitti ama hala aynı boşluk var tepesinde seyrek saç yani