seziko Prematüre bebeklerde atak haftası nasıl ilerliyor? Normal doğduğu zamanı mı düzeltilmiş zamanı mı baz almamız lazım
seziko kucukprensannesi Çok güzel. O zaman ben de doğduğu ayı baz almalıyım. Peki atak haftalarından sonra kazanması gereken becerileri kazanmış oluyor muydu nasıl ilerledi süreciniz
kucukprensannesi seziko her çocuk bir değil tabiki ama benim bebeğim 4 aylıkken dönmeye başladı. 8 aylıkken ayakta duruyordu. 9 aylıkken koltuktan tutunarak yürüyordu. 12 aylıkken yürüdü 4-5 adım şeklinde 13 aylıkken tam yürüdü.
seziko kucukprensannesi tabii hepsi bir değil. Ben atak haftamızı neye göre takip edeceğimi bilemediğimden danışmak isteidm
seziko mooomm01 benimki genel huzursuz olduğu için bu hafta atak haftası haftaya daha iyi olur diye umut etmeye çalışıyorum 😅