Lavinia_- Kızlar ocean demir damlasına başladık bugün kaç ml vermem gerekiyor onu anlamadım eczacı 1 damla dedi o kadar az mı veriliyor
nilikonunannesii Lavinia_- bebeğim 7 kilo 7 damla ver dedi doktorum kilo başına 1 damla veriliyormuş.
peramomms Lavinia_- kan ilaçları markalarına göre kullanma miktarı değişiyor oceanda kilo başı 2 damla vermemi söyledi doktorumuz sağlık ocağından verilende ebe kilo başına 1 damla demişti
Lavinia_- Cihangirsmom_ damla çektimiz yerde yazıyor doktor değil ebe verdi sağlık ocağının kini onu kullanmak istemedim ocean aldım
Cihangirsmom_ Lavinia_- bende öyle yaptım. Ocean verdi doktorum banada. Kaç kiloysa kilo başına 1 damla oluyor dedi 8 kilo olduğu için 8 damla vereceksin dedi. Sizde böyle yapın kaç kiloysa ona göre damla verin
Nur2878 Lavinia_- merhabalar sordunuz mu acaba doktorunuza bende sormadım kaç damla vereceğimi bilmiyorum
Nur2878 Lavinia_- anladım teşekkür ederim ☺️ bizim eczacı da kilo başı iki damla demiş bebeğim şu an 8 aylık ve 8 kilo kan verdik demiri çok düşük çıktı