parlamoms ben sağım emzirme karisik gidiyorum arada mamayada basvuruyorum bu sebeple aradaki yetmeme durumunuda tam bilemiyorum 😅🙈 kilosu iyi masallah ebe mamayı bırak dedi ama aralarda yine 1-2 ölcek yiyor sinirlenince gögsumu tutmuyor o anlik sagamayinca yada sagdigim sutu icmis olunca mamaya basvuruyorum, kötü ama kacamiyorum