Şdeepwater merhaba, bende bebeğimi doğduğundan beri sallamamak için çok direndim çok şükür başardım. Şuan 8 aylık oldu kendi kendine uyuyor. Aynı şeyleri yaptım bende. Emzirerek hiç uyutmadım ama kendimden de mahrum bırakmadım. Beni istediğinde kucağımda uyuttum bazen yanıma alıp sarılarak uyuduk, ağladığında yanına gittim, zaten bebeklerde derin uykuya geçerken bi uyanma oluyor ve bebeğime o uyanma esnasında müdahale etmessem çok ağlıyordu. Tekrar uykuya dalmayı bilmiyordu çünkü. O yüzden her defasında yanına gittim başını okşadım öptüm. Çok şükür aksi bir durum olmadı bizde. Şimdi uyandığında eğer emziğini istemezse tekrar kendisi uykuya dalıyor, emzik isterse de gidip veriyorum..keskin kararlar hiç veremedim ya da ağladığında temas etmeden duramadım. Çünkü uyku eğitimi için çok erken olduğunu ve daha annelerine ihtiyaç duyduklarını düşünüyorum. Bence yaptığın yanlış değil çünkü bebeğine kendisinin uyuyabileceğini öğretmiş oluyorsun ama aynı zamanda annesinden de mahrum kalmamış oluyor 😌