lagerthaa benim arkadaşımın oğlu o şekildeydi,şu an 2.sınıfa gidiyor çamaşır makinesiyle ilgili her şeyi biliyor şaka gibi😆 sürekli ondan bahsediyor,beyazlar renkliler nasıl yıkanır,kazan temizleme nasıl olur aşırı derecede kafayı bozmuş yani makine ile ben şok oldum🫠 bize geliyordu oturmaya hemen çamaşır makinesinin önüne gidip markasını yazılanları okuyodu,bilmiyorum yani iyi mi kötü mü. Bence gerek yok yani başka türlü oyalayabilirsiniz daha çok ufak alışkanlığa dönmesin yani. Gerekirse fazla iş yapmayın onunla ilgilenin bence siz bilirsiniz yinede tabiki🙏