Sevgili anneler kendimi çok mutsuz ve çaresiz hissetmeye başladım artık 14 aylık bebeğimle delirmek üzereyim. Gece beslenmesini kestik çünkü yine delirme eşiğine gelmiştim. 15 20 gündür gece beslenmemiz yok ama delice ağlıyor sürekli uyanıyor ve sanki dövüyoruz gibi ağlıyor.. 😀 eşim gidiyor yanına ben gitmemeye çalışıyorum çünkü ben gidince direk meme istiyor ama böyle de eşime çok zorluk oluyor çok uykusuz kalıyor ona da kıyamıyorum ve hiç susmadan ağlayınca kalkıp gidiyorum mecburen. Artık o kadar çok ağlıyor ki sinirlerimiz bozuluyor gece 3 4 5.. gündüzleri de sürekli yakamı çekiştirip meme emmek istiyor açken de tokken de fark etmiyor resmen tiryaki oldu. Ben de artık yorulmaya başladım sizler bu durumla nasıl başa çıktınız. 🥲