duhaaslank Ablasından ailece hepimize geçti oğlum 7buçuk aylık oda şurup kullanıyor sadece çok çok durgun donuk gibi hiç öyle değildi ateşi düştü sürekli uyku halinde korkuyorum ilaç sizin çocuklardada uyku yaptı mı acaba ?
aven duhaaslank ilaç kullandık 10 günde atlatabildik ama ilacın etkisinden çok hastalık bu hale getiriyor malesef geçmiş olsun ilacı da mecbur kullanmak zorundayız ilaçsız asla geçmiyor
duhaaslank aven ilaçtan dahada bitkin düşülüyor anldığım kadarı ile çok zor rabbim hastalara şifa versin
mommywolf Onun yetişkin için olanını kullandım bende bayılmış gibi uyudum kullandığım sürede. Çok normal daha küçük hastalık yorgunluğundan da olabilir. Dinlensin iyileşsin inşaallah annesi. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim 🤲