Bende tefalin makinesi var ama ben makinesiz mayalıyorum. Bebek için özel yapmıyorum, bizde zaten yıllardır ev yoğurdu yeniyor. Makinedeki miktar çok az çıkıyor, her gün yapmam gerekir o şekilde.
2-3 günde bir 4 litre sütten mayalıyorum, kendimize yaptığımdan veriyorum bebeğime de.