Arkadaşlar kafama bir şeyi taktım. Benim yeğenim 29 aylık. Bundan 1 2 ay öncesine kadar cümle kuramıyordu. Anlıyor komut alıyor taklit ediyor hiçbir problemi yok davranışlarında ancak konuşmuyor. Şimdi ise yeni yeni cümle kuracak gibi oluyor ama hiçbir kelimesi anlaşılmıyor resmen ağzını yuvarlıyor hiçbir kelimesi anlaşılır değil. Örnek veriyorum bugün karda oynadık. Teys ebiyle kar onu. teyze abiyle kar oynuyor demek istiyor ama bunu biri duysa hiç anlamaz. Ablam çoğu zaman annemde kalıyor eşiyle ayrı. Televizyon hiç kapanmıyor kendi evinde de o şekilde çizgi film olmasa bile dizi hep açık. Anneme diyorum ekran göstermeyin bol bol kitap okutalım. Yok yok o zehir gibi her şeyi anlıyor zaten kitapları da çok seviyor diyor. Sanki kötülüğüne bir şey demişim gibi. Ablam zaten aşırı alıngan tek laf ettirmez. Arada bi uyarıyorum yok yok normal diyorlar çok zeki gözlemci bu diyorlar seninki mesala gözlemci değil o kadar deyip hop benim bebeğe laf dönüyor. Benimki daha 11 aylık zaten ikisi arasında kıyas imkansız. Ekran maruziyeti olabilir mi arkadaşlar? Çizgi film açılmasa bile normal programlar ekrandan sayılmaz mı?