Kubra11222 Kizlar 40im çıktı bu zamana kadar doğru düzgün kanamam olmadı bu sabah aşırı ağrı ve kanamayla gözümü actim oyleki bebeğime zor bakıyorum normal mi bu durum ?
minikpapatya18 SevimliHayaletCasper hiç bilmiyordum bebeğim için gitmiştik çocuk doktoruna da kendim için gitmedim yani bu normal doğum için mi geçerli acaba? Sezeryanda bana denilmesi çünkü ben mecburi sezeryan olmuştum.
sena68 Benim 30 gün oldu afedersiniz lekelenme şeklinde değil de bildiğimiz regl kanı gibi pıhtılı gelşyor regl mi oldum acaba 2 gün önce karnım da ağrıyordu
meleka234 minikpapatya18 sezeryanda olsa normal doğumda olsa 40 gün sonra anneninde kontrol olması lazım doktorlar söylüyorlar genelde. Çünkü rahim 40 gün sonunda toparlanıyor muayene edip bakılması lazım herhangi bi sıkıntılı durum var mısır diye
minikpapatya18 meleka234 hadi ya niye bana denilmedi ki acaba yakın doğum yapan kişilerde vardı çevrem de hiç te duymadım bi sorayım bakalım bende.