kesi 7 aylık olduk hala sıkıntı çekiyoruz geceleri sürekli uyanıyor kucağıma alıyorum gazını çıkarıyor sanırım fazla gazdan uyanıyor maldır kullandık gaz yaptı. Ne yapacağımı şaşırdım zaten az uyuyan bir bebek çok yorgunum, yoğurt gaz yapıyormu acaba