Arkadaşlar aranızda Çelik kolye, küpe kullanan var mı? Ben 2 ay önce felan harfli kolye aldım. Birkaç gün önce takmaya başladım. Ama harfin üzerindeki kaplama soyulmaya başladı, zinciri de sanki yeşermeye başladı bu normal mi? Su değmedi, deterjan zaten değmez boynumdaki kolyeye.. açıkçası 300 400 arası bir şeye akmıştım tam hatırlamıyorum. Yani bu normal mi böyle mi oluyor bunlar?