Elvinemine Kızlar kizima aylık resim için ilk kez pasta yapmak istiyorum .ve kakoyla nasil krem yapa bilirimki .pastanin uzerine dokunce yapişmasin iyi dursun?.varmi boyle içlik yapimi?
Elvinemine belus tamam canim amam yapmış ve iyi oldugunu emin oldugum seyi yapmak için arkadaslardan soruyorum .yoksa cok var bakdim