tgcyi Bebegim 8 aylik bir kere bile tek basima yikamadim ya annem geliyor onunla yikiyoruz yada babasi yikiyor dusunuyorum dusunuyorum bir cozum yolu bulamadim tek basima nasil yikayabilirim diye banyo mama oturagi var vakumlu o geldi bir tek aklima ama emin olamadim, kopukluyken elimden kayar dusururum tutamam diye cok korkuyorum cesaret edemiyorum kolayca hemencik yikiyan annelere ozeniyorum ben yapamadim ama yapmayi cok istiyorum🥺 Sorumda ben dus alamiyorum aksamlari dusu kurutma sesine uyaniyor diye gunduzde surekli uyaniyor guvenip dus alamiyorum anca annem geldiginde haftasonu babasi evdeyken dus alabiliyorum sizler nasil yapiyosunuz var mi pratik onerisi olan💁🏻♀️
NariNariKiminYari tgcyi küçükken dizime yatırıp yıkıyordum büyüyünce de kucağımda beraber giriyorduk üstünüze tişört giyerseniz kaymıyor
myavocado tgcyi benimki 6 aylık genelde yalnızken küvetinde file ile yıkıyorum hala, evde biri varsa babası filan banyoda kucağımda yıkarsam müslin örtü seriyorum kucağıma kaymaması için. Ama kendi banyomu ben de akşam babasi varken yapabiliyorum ancak.
Leylamoznur tgcyi 1 yaşına kadar tekde yıkadım ama coğunlukla eşimle yıkadık onla bizde yıkandık tabi akşamları duşuda eşim onu uyuturken alıyorum
3247 tgcyi göbeği düşünce kaynanam 3 defa yıkadı ondan sonra hep ben yıkadım 1 hafta sonra yaşına girecek ama benden 2 küçük kardeşm var bebeklıklerınde bakmışlığım var ondan mıdır ne hiç korkmadım
tgcyi myavocado kuvet ve filemiz var annem geldiginde onda yikiyoruz tek basima dusundum ama onda hic cesaret edemedim ama 8 aylik oldu bi yerden baslamam lazim artik banada zor oluyor cunku birini beklemek
tgcyi Leylamoznur bizde esim uyutmadigi icin hic sagolsun o is bana bakiyo hep sac kuruturkende uyaniyo hep🫣
tgcyi 3247 masallah bende belkide nasilsa yikayan var diye heralde bu zamana kadar yeltenmedim, ama artik benim icinde zor olmaya basladi birini beklemek yikamam lazim
Ezooezz 4 aylık benimki bazen kucağımda yıkıyorum müslin örtü seriyorum kucağıma dizimin arasında öyle yıkıyorum bazen küvetin içine örtü serip yatırıyorum öyle yıkıyorum.
humosummm Ben mama sandalyesine koyuyorum kızımı banyoda oyuncaklar veriyorum o yanımda oynarken duşumu alıyorum. Bebek yıkamak zor hareketliler çünkü, eşimle birlikte yıkıyorum ben 1 buçuk aylıktı kendim yıkamaya başladığımda insan korkuyo evet hala daha korkarım ama suyu başından yavaşca ve az az döküyorum genellikle ağzına burnuna kaçmaması için.
tgcyi humosummm kendim dus alirken bunu denicem keyfi yerindeyken yaparsam cok mizirdanmaz aglamaz diye dusunuyorum dediginiz en mantiklisi suan cunku gunduz cok uyaniyo bu ara uykusuna guvenip giremem dusa, tesekkur ederim fikir icin
aven tgcyi duşa birlikte giriyoruz özel bölgem kapalı oluyor birde üzerime atlet vb birşey giyiyorum bornozunuda çok yakınıma koyuyorum
ecrinbebe tgcyi ilk günden beri kendim yıkıyorum artık cesaretini topla ve yıka benim komşum var iki çocugu var biri 2 yaşında diğeri 5 aylık ikisinide kendi yıkıyamıyor kaç defa beni çagırdı yıkamam için görümcesi bir saatlik yoldan geliyor sürekli yıkamaya düşün yani 2 yaşındaki çocugu bile yıkıyamıyor herkes laf ediyor bu sefer e haklılar bir yandan
tgcyi ecrinbebe 2 yasinda olsa yikamasi kolay oturt bi yere yika suan hala tam desteksiz oturamadigi icin kucagimda yatirarak yikamam lazim ondada kendini cok itiyo ayaklari bi yere degince ileri dogru duser diye korkuyorum bu yuzden
kanalizzze59 tgcyi banyoda oturak var atletim ve donumla oturarak oğlanı yıkıyorum kucağımda hemde 40ından beri tek başıma yıkıyorum Yıkayınca havlusuna sarıyorum salona götürüyorum yere yatırıyorum eline oyuncak veriyorum o sırada 4-5 dakka reklam yada çizgi film açıyorum hemen üstümü giyiniyorum değiştiriyorum sonra gidip oğlumun üstünü giydiriyorum Şimdi gene haftada 1-2 kere yıkıyorum heleki yazın her allahın günü yıkardım🤦🏻♀️ evde tek olunca kimsen olmayınca mecbur tek başına yıkamayı öğreniyorsun Yani alışmak gerek nereye kadar başkaları olacak bu kadar evhamlı olmamak lazım
tgcyi kanalizzze59 iste belkide bu yuzden birilerinin yikamasi boyle ertelememe sebep oldu ama banada zor olmaya basladi artik onu yikayamamak yikamam lazim o yuzden pratik fikirler ogrenmek istedim
Defnesmom1 tgcyi 6 aya kadar kucağımda yıkadım sıkı tutup yavaş hareket edersen dikkatli olursan bişey olmaz inşallah sonrasında da vakumlu mama sandalyesinde koyup yıkıyorum 9 aylık şuan
tgcyi Defnesmom1 bizimki hala desteksiz oturamiyor tam kucagima yatirmam lazim ayagi nereye degerse hemen destekleyip kendini ileri atiyor bu yuzden duser diye korkuyorum kucagimda tek elle tutamam diye ama dediginiz gibi vakumlu sandalye banada mantikli geliyor
Mintirikannesi1 hunilimomy bende yaklaşık bir buçuk yaşına kadar bunda yıkadım o kadar rahat oluyor ki yıkaması kesinlikle tavsiye ederim
Defnesmom1 tgcyi gündüz uyurken duş al yada örümcek, kanguru neye biniyorsa duşakabin önüne koy hızlıca al çık ağlasın 5 dk da nolcak 🥲 ben şuan mama sandalyesine koyuyorum bana bakıyor
tgcyi Defnesmom1 cok uyaniyor gunduz uykusuna guvenip dusa giremem o yuzden, ama mama sandalyesine koyup orda oyalamak en dogrusu oyle yapicam tesekkur ederim
26merve26 tgcyi iki çocuğum var ilk banyolarından itibaren ben yıkıyorum ilk dönem banyo filesi yardımıyla yıkadım sonra küvete oturtarak önüne bi kaç oyuncak koyup vücudunu yıkarım sonra kafasını en sonda bi elime alıp poposunu köpükler tasla su döker havluya sararım hiç kaymadı zaten vücudunu köpüklü oynatmadığım için parça parça yıkarsan bişey olmaz biraz küvete su doldur bir iki oyuncak koy önüne zaten suya girince rahatlıyor mutlu oluyorlar hatta biraz oynamasına müsade ederim omzundan aşağı azar azar su dökerim üşümez zaten sonra sıkılmaya başlayınca başlarım yıkamaya 😂 Kendimde fırsatını bulduğum her an girerim eşim eve gelir gelmez tutuştururum eline havlularımı alır duşa koşarım çünkü yaz kız her gün duş alırım saat zaman mekan farketmez hemen giriveririm bi 5 dk oyalarken bebeği ilk oğlumda da böyleydi şimdi 2. Oğlumu da bazen abisine emanet edip giriyorum yani çocuk şarkısı açıyorum abisi ona oynarken ben girip çıkıyorum yani 😂 hiç birini yapamıyorsan koy ana kucağı olur yürüteç olur mama sandalyesi olur banyoya getir hem konuş onunla hem yap banyonu ağlarsada iki dakika ağlayıversin ne olacak kız 😂 Benim arkadaşım vardı yemin ediyorum oğlu 3,5 yaşındaydı kendi annesine yıkatıyordu evleride birbirine uzak arabayla banyoya götürüyordu yaz kış ve tahmin edersin ki yazın çocuklar sık sık yıkanmalı çocuk kokuyordu yani ben çocukları yazın günde 2-3 defa yıkadığımı biliyorum yani sırf serinlesinler diye yani diyeceğim oda cesaret edemiyordu ağlıyor falan diye 😏
tgcyi 26merve26 yaa o kadar buyuk olsa hatta yurumeye baslasa dengese dursa otursa ben yikarim korkmam o daha betermis😁 benimki ayagina destek bisey gelince kendjni hemen ileri dogru itiyor tek elle tutamam duser diye korkumdan cesaret edemedim bu zamana kadar babasi iki elle yikarken bile temkinli oyle yapio diye mama sandalyeside dusa girmiyo onla yikasam en iyisi vakumlu sandalyeden almak simdilik en azindan yuruyene kadar, cok tesekkur ederim fikriniz icin
NariNariKiminYari tgcyi hiç korkma benim oğlum suyu sevmiyordu korkuyordu bu sayede bana sarıldığı için korkmamaya başlamıştı. Bir kere dene devamı da gelir inşallah
myavocado tgcyi artık baya büyümüş oturur zaten, olmazsa anneniz filan varken ilk kendiniz yıkayın, öyle öyle eliniz alışır. Birini beklemek zor oluyor hep haklısınız, ilk üç ay filan ben de yikamadim yalnizken
3247 tgcyi canım aslında çocuğun küçük değil kucağına al bi kaç defa öyle yuka küvette yıka alışırsın yavaş tan
Ezooezz tgcyi kaymıyor örtüyle aslında iki bacak arasına da sıkıştırıyorum bir elimle yine koltuk altından sarıyorum diğer elimle yıkıyorum . Banyo /mama oturaklarına neden güvenemediniz? Ben oturmaya başladıktan sonra onda yıkamayı düşünüyordum .