snyck bende aynı durumdayım, toplasam 10 günü geçmez yanlız kalışımız, 7 buçuk aylığız. Bugünden itibaren yalnızız bakalim işe başlayana kadar. Ama bebeğim surekli birinin onunla ilgilenmesine alışık yani hic yalnız oyalanamıyor ve uyku yok. Gündüz de , gece de. Bu beni çok yoracak😓